Tjo

Jag heter aline och är en 16 år gammal tjej från alingsås.Jag har hållt på med hästar så länge jag kan komma ihåg men reining fastande jag för när jag var 11 år gammal. Min första reining häst var ett quarter sto vid namn HH Miss Chic Corona "micca", fick henne när hon var 2 månader gammal.. Sedan höll vi ihop i 8 år tills att hon den 11 juni 2015 var tvungen att avlivas pågrund av fång,Vi hann med väldigt mycket på dom åren, hon var ärligt mitt allt, Vi gick ifrån att ingen av oss kunde i princip nått till att vi va EM kvalade och 2a i SM. 
 
jag och micca sommaren 2014
 
I slutet på september hittade jag min nuvarande häst Smart Yankee Jac, "Yankee" är en 6 år gammal valack från norge. Kunde inte hittat nån bättre häst än han, det klickade direkt mellan oss och han var precis det jag behövde just då, hade tröttnat på hästar nästan helt efter att vi var tvugna o avliva micca och hade kanppt petat på en häst på hela sommaren, men tänkte ge de en chans till och det är jag extremt glad att jag gjorde!
yankee
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback