Hemma igen efter spring break

Hemma igen efter spring break, måste nog säga att jag faktist är jätte nöjd! 
 
I torsdags hade jag en klass och då skolade jag han och fick 66 o han kändes slö men ändå med och jätte bra. I fredags så kändes han inte alls bra i ingen av våra två klasser, gick emot tryck och allmänt va inte med. Och i lördags gick han bra igen, då fick vi en score på 68 som räckte tillen en första placering i SRHA rookie Y, och en andra placering i ride and slide Y!  Då kändeshan helt med och gick inte emot nått tryck eller nått sånnt. Han va sig själv ingen typ. Och i söndags hade jag bara 1 klass och det gick super bra tills första rollbacken då han somnade till och tyckte vi var klara så jag tog två händer och vände honom så jag blev diskad i den klassen men är jätte nöjd då han gick så sjukt bra innan och de va ju inte konstigt att han var trött efter alla klasser haha. 
 
Så vi kom hen igår efter middag, han var rätt glad att få komma hem efter varit på axevalla från torsdag. 
Men nu så laddar vi om och taggar Danmark!!!
 

 





 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback