Helgen

Hallo
Har typ helt glömt av att skriva i helgen så gör det lite fort nu istället, var o bowlade i fredags, de va super kul! Haha förlorade som vanligt lol, efter att vi hade bowlat så åkte jag o Marcus o träffade Matilda en stund sedan på kvällen och sedan åkte vi hem, lördags så red jag yankee i sommsrhagen medans Ulrika tog kort, blev jätte fina kort! Och yankee skötte sig jätte bra. Efter det så var jag ute o gick en sväng med John (min hund) och Ashley, ashley är min ponny. Tror inte ja nämnt han innan men får ta p skriva ett inlägg om han nåndag! Och i söndags tränade jag för Peter med yankee, gick faktist rätt bra :3 tränga lite volter o rakspår osv. 
Nu ska ja gå o möta upp mamma som ändå va i Alingsås nu när jag slutade solan så åker me henne hem. Nice att slippa ta bussen :3





Ida

Absolut kan vi göra Länkbyte! :)

Svar: Ska vi göra de ikväll? :)
Aline Johnsen

2016-01-31 / 14:53:24
URL: http://idamarkestig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback