Bästa yankee

Brukar alltid missa min buss hem för att jag måste ta en buss till terminalen och en buss från terminalen hem. Och efter jullovet så hade dom flyttat busstiderna så jävla dumt så jag missar bussen hem med 2-5 minuter.. Och då får ja sitta på term o vänta i 1h o 15 min. Som tur har jag värdens bästa mamma som brukar passa in tider så hon hämtar mig efter/innan hon har handlat osv <3 så blir nästan aldrig sittandes på term i en evighet haha :) men igår iallafall så han jag med en tidigare buss härifrån till term så ja han med bussen hem :) 

När jag kom hem så bytte jag om och så åkte jag o mamma till ridhuset med yankee och hennes nya häst Tintin, han är verkligen sååååå fin! Yankee gick som en klocka igår trots att han vilat flera dagar i rad nu när jag varit borta, han värmande upp honom i både ökad och minskad trav, mycket ökade rakspår så han fick sträcka på sig lite. Sedan red jag mest igenom honom i galoppen, minskade lite, ställde lite utåt och lite inåt, ökade liiiite osv. Riktigt duktig va han!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback