Tisdag

Var hemma från praktiken idag då jag inte mådde bra alls i morse, mådde illa och var typ jätte varm ena sekunden och jätte kall nästa och hade även extrem mensvärk. Men hade en jätte mysig uteritt i skogen på eftermiddagen med yankee, passade på idag när det var ljust ute annars blir det ju bara träning på banan då vi har lampa där och jag är mörkrädd så jag brukar hoppa att rida ut i mörker haha. Men uteritten idag uppskattade han verkligen, vi red på en liten stig mitt i skogen så det gick väldigt mycket upp för och nerför och de är lite små diken och höjder och pinnar man måste gå över så det tyckte han var väldigt kul. Just nu sitter jag i min säng och väntar på att strömmen ska hoppa igång då den försvann från ingenstans, så hoppas att den kommer tillbax strax så jag kan kolla vidare på TWD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback