Fråga

Hej! Jätte fin blogg du har, jag gillar verkligen färgerna som du valt. Jag har en fråga till dig, vad anser du om att lyssna på musik när man rider? Mvh

Hej, åh tack så jätte mycket! Jag lyssnar i princip alltid på musik när jag rider på banan. Jag skulle aldrig göra det när jag rider ut då det känns väldigt obehaglig att inte höra om det kommer en bil osv. Kan bli en fara för både dig och hästen. Jag vet när man är ute och går och lyssnar på musik och de kommer en bil bakom som man inte hört att man ibland blir halv rädd haha. Men somsagt så lynnsar jag på musik när jag rider på banan då jag känner att jag kan fokusera mer på det jag gör. Är man två på banan så brukar jag ha en hörlur i och en ur för då hör man ändå tydligt om någon säger nått osv. Detta är bara mina åsikter och hur jag gör men det är upp till var och en och göra som man vill :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback