Frågor senaste veckan


1Hur länge har du haft yankee?
Jag o yank firar 1 är snart!! Slutet på september ish

2Mörka eller ljusa läppar?
Jag älskar mörka men passar tyvärr inte i det lol

3Snap eller Insta?
Snapchat måste jag nog säga

4Komedi eller skräck?
Inget slår en grym skräckfilm men finns för få riktigt bra.

5Sjunga eller dansa?
Älskar att sjunga! Tyvärr låter det inte alls bra lol men sjunger hela tiden ändå ^^

6Blogga från mobilen eller blogga från datorn?
Mobilen

7Guld eller silver?
Silver

8Katt eller hund?
Hund

9Jul eller nyår?
Innan så var det jul såklart men min morfar dog förra året så julen är ibte likadan sedan dess så vet faktist inte riktigt


10 Om du fick bestämma en ideal höjd på din häst, hur hög skulle den vara?
1,50 ish haha jag gillar små hästar ^^

11Om du fick bygga ett eget stall var som helst i världen, var skulle det vara
scottsdale



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback