Sommar i september

Asså hur sjukt väder är de inte ute eller? 26 grader och strålande sol och varit det i flera dagar nu! Det är ju finare väder nu än va de har varit i sommar typ hahah. Vi har dock fått mygg-invasion hemma, så sjukt konstigt då jag aldrig fått ett enda myggbett hos oss innan på 10 år och nu kan vi inte änns ha öppet ett fönster 5mm utan att på riktigt bli uppätna! Jag och Marcus fick sova i gästrummet inatt pågrund av att mitt rum va varmt och öppnar man fönstret i 2 min så kan man typ ej va i rummet efteråt hahah. Får väl bara hålla tummarna för att mygg-invasionen snart är över..

Just nu sitter jag på term i Alingsås och väntar på 14.00 bussen då jag slutade 14.10 idag. Varit en lungn dag i skolan idag, vi har knappt gjort nått alls.
Tänkte att jag skulle rida ut yankee sen idag, passa på i det extremt fina vädret. Vi skulle nog även grilla ikväll!.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback