"Vad tycker du om hösten?"

"Vad tycker du om hösten?"

Eftersom att sommaren är min favorit årstid så är de ju självklart väldigt depp när vädret blir kallare, löven börjar bli bruna och falla av träden.. De visar ju bara mer o mer att sommaren är slut men annars har jag inte så mycket emot hösten. Jo, dom regniga och blåsiga dagarna när man bara vill stanna inne. Och att det blir mörkare tidigare och tidigare, usch det är nog värst. Hatar att vakna på morgonen och det är svart ute, då vet man ju inte om de är natt eller morron hahah vet faktist inte hur många gånger jag tänk "yes de är inte morgon ännu, jag kan sova vidare" men är det mysigt höstväder så har jag inget emot hösten egentligen. Hoppas du fick ett ok svar på din fråga :*


Emma

Själv älskar jag hösten! Men förstår att du tycker det är tråkigt när sommaren är slut..

Svar: Ja :) fast älskar mysiga höst dagar, din blogg va jätte fin förresten :)
Aline Johnsen

2016-09-29 / 14:44:32
URL: http://monsterasryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback