måndag 27/2

im back ;D
Såå, lite uppdateringar om hur det ser ut i mitt liv just nu.. Yankee är i full gång och känns riktigt bra inför denna säsongen vilket är super kul! Han har mer och mer börjat ta till sig att han ska jobba mer med ryggen osv och faktsikt börjat bli stark och lita på det. 
Diesel går lite mindre just nu då jag har praktik och är där 7-4 men han går några dagar i veckan och är lika glad och posetiv som vanligt. 
Drygt en månad kvar till årets första tävling som är spring break, och nästa helg ska ev jag och yankee iväg och träna på kossor igen vilket ska bli kul, var ju och gjorde det vid midsommar förra året och det var första gången för både mig och yanks så det blir kul. Jag fyller 18 (!!) om ca 10 veckor, så försöker plugga teori just nu, det går segt men frammåt.. Har haft ca 4 körlektioner nu senaste 3 veckorna och dessutom köpte jag bil i januari. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback