9 januari

Tänk att det är 9 januari redan, kan inte fatta hur fort tiden går. Vaknade i morse och åkte buss till skolan och när jag kom fram så var dörren låst, tänkte att de va nån som hade låst ute nån på skojj typ så jag gick till baksidan där jag möter en lärare som säger "men va gör du här, du börjar ju i morron?".. #bästaliv 
Kom hem vid 9 igen typ och då åt jag frukost och gick och la mig tills 10 då jag fick ut o fixade i stallet och red diesel på banan. Gick helt ok, gjorde inte nått speciellt direkt. Yankee fick vila då han nyligen blev vaccinerad.
Annars då, min jul och nyår var bra. Lovet har varit bra, gått rätt fort men det brukar det ju göra haha. Hoppas att ni haft en bra start på det nya året. Känns som detta året kommer bli bra, detta året ska bli bra <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback