skurat klart

Äntligen har vi skurat klart allt, tror att nästan allt är färdig målat oxå. Tänke göra ett inlägg sen när allt är 100% klart med före och efter bilder osv, det blev verkligen så stor sklinnad och vi har fått gjort så mycket på bara en vecka.

I morse hade jag körlektion tills 9.50 så jag och gabbi började i stallet vid 10. Efter allt var klart så hade vi tänkt att vi skulle rida allihopa men när jag tog in yankee så hade han tappsko, i går när hovslagaren var här och skodde diesel så bokade vi in tisdag men han kommer redan i morron ikväll så det blev vila för yank idag men siktar på att ev rida i morron kväll. Idag är även första natten för iår som yanks sover ute, skönt att jag kan se honom när jag vill genom mitt fönster ialafall, hur hade jag överlevt annars ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback