torsdag

Holla
Var på praktiken idag som vanligt men hade tid hos en kiropraktor vid 3 så fick änligen grejjat lite med ryggen så det känns redan mycket bättre, när jag låg på rygg så var mitt ena ben drygt 1cm längre än det andra bara för att mina höfter osv var så snea men nu är jag rak igen haha, måste ju såklart kännas konstigt för hästarna när man är sne oxå. När jag kom hem så longerade jag diesel lite och passade på att låta han hoppa lite när det var några hinder uppe på banan, fick hålla mig ifrån att rida idag efter att han fixat min rygg. Sedan efter vi tagit in hästarna så lös longerade jag ashley och tvättade ben och svasnen på honom. Just nu sitter jag bara i min säng, ska strax åka iväg till alingsås och hämta paket på posten och dom skulle tydligen ta med sig en motor och tvätta ^^
tänk vad just det redan börjar bli, jag hade ju praktik i höstas och kommer ihåg att det nästan var helt mörkt när jag kom hem strax efter 4 och nu har jag grejjat med två hästar efter jag kommit hem och grejjat i stallet osv, jätte härligt, känns som hela dagen blir längre.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback