Tillbax

Efter en lång paus så är jag tillbax! Eller aah lite iallafall, ska försöka slänga in nått inlägg ibland ^^

 Allt rullar på som det ska, skolan går mot sitt slut (för detta året iallafall) yankee går super bra just nu och vi har tävling torsdag-söndag nästa vecka vilket ska bli så kul!. Jag har fyllt 18 vilket är jätte skönt men ändå jobbigt haha, ser fortfarande på migsjälv som 14 år gammal typ haha. Hade en grym födelsedag, fyllde år 7 maj så 6 maj efter 00 så gick vi ut i Göteborg. Jag och Marcus och min bror och en kompis till oss. Sjukt kul hade vi och kom inte hem försens typ 06.30 ^^ 

märks verkligen att det blivit sommar ute, speciellt nu den senaste veckan tycker jag. Allt ser så gröt ut helt plötsligt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback