Tisdag

Hallo
Nu börjar ju bloggen se rätt ok ut, blev rätt nöjd faktist.

Blev ingen ridning idag, passade våran grannes barn på morgonen fram tills typ 12 kanske. Så vi såg på katten Gustav och käkade glass, chill morron ;) 
Sedan åkte jag till Alingsås och träffade Alice och så kollade vi på mellandags rean. Hittade lite små roliga saker men blev väl mest typ underkläder och smink haha men hittade en jätte nice klänning iallafall.

I morron ska yankee få massage så det blir ingen ridning då häller men mammas kompis ska nog fota han lite :) har ju inte så mycket bilder på han så det blir nog bra!
Sedan kommer det en liten tjej som jag ska hjälpa lite när hon rider min lilla ponny så att hon lär känna honom eftersom att hon ska komma o rida på han lite i framtiden så det blir nog bra! 
Men nu ska jag sova iallafall så tjoo





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback