Söndag

Hallo, har inte orkat blogga de senaste, i torsdags (28/1-16) gick nämligen en i min skola bort. Kände inte han mycket alls men känner hans mamma och syster. Så himla hemskt. Vet inte änns va jag ska skriva riktigt, alla mina tankar går till dom  <3 <3 <3
Med tanke på att jag går i en såpass liten skola, går fordon på Alingsås yrkes gymnasium så blir det halv kaos på skolan med tanke på att alla kände/visste iallafall  vem han var. Så var i skolan bara några timmar torsdag och i fredags så var jag bara där första lektionen.  

Red både yankee och min mammas häst Mio i fredags, gick bra med båda. Mio red jag bara igenom i skritt, trav och galopp så han fick göra nått och yankee tränade jag lite på de som jag gjorde för Peter senast. Sedan på kvällen så körde min bror mig o Marcus till Alingsås där vi mötte upp min kompis och hennes kompisar och så hamnade vi på en hemma fest där, var faktist jätte kul! 
I lördags så passade jag o Marcus mumrik medans mamma var borta på dagen, när bakfyllan hade laggt sig så red jag yankee på banan. Gick faktist jätte bra! 
Just nu sitter jag i Marcus säng medans han är ute o grejar me bilen, ska strax gå ut o kolla hur de går för han :)






Neapocalypse - HÄSTIGA VLOGAR!

Fan vad kasst att någon gått bort.. Det känns i hela skolan när sånt händer. :/

Men på en lite gladare stämma; Fan vad fin blogg du har! Älskar headern! Är din blogg nyuppstartad? Jag har en blogg (Neapocalypse.se) som är rätt stor men min youtubekanal är under uppstart! :D (youtube.com/user/neapocalypse) :D

Svar: Aaa verkligen jätte hemskt :(

Åhhh tack <3 ja den är nyuppstartad, har haft blogg innan men tröttnade på deb i slutet då ja inte fick mer visningar men tänkte nu ge bloggandet en sista chans o satsa på en nystart när jag även har ny häst osv
Aline Johnsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback