Igår

Glömde helt av o blogga igår men igår så gick jag i skolan från 8-13.20 och min bror var ledig igår så hämtade mig. När jag kom hem så red jag Diesel på banan, gick bra men han var lite off och ville hällre gå o kolla på annat än att fokusera på det vi faktist skulle göra ^^ men så var det 25 grader ute oxå så han blev trött rätt fort så jag red inte så länge. Efter det så målade jag vårat gamla hönshus, vi har haft höns för några år sedan och nu har vi kommit fram till att vi vill ha det igen så jag och Eddie (min bror) fixade hönshuset igår och så ska mamma hämta dom nya hönsen idag!
Efter att jag målat så tog jag in hästarna så att yankee kunde äta lite innan jag skulle rida. Så efter han hade ätit klart så red jag ut en sväng i skogen och Marcus gick med. Det var väl typ det som hände igår.. Just nu är jag i skolan o har lunchrast. Slutar 15.20 idag så ska hem och rida iallafall yankee efter det :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback