Guess who's back, back again

Dagarna bara flyger iväg, har börjat rida yankee på banan nu och de känns super, mest gjort gymnastisk övningar typ. Diesel går det oxå bra med, hade ett såååå bra pass på honom igår, red mycket tempoväxlingar skänkelvikningar och gjorde även ett par byten åt varje håll, han är verkligen grym den lilla hästen. Hade även ett super pass på yankee igår, han kändes så positiv och glad, så kul! Mina fina killar <3 yankee har verkligen blivit en annan häst att rida det sista, sedan början på maj tror jag, han har blivit så himla glad och tycker allmänt bara att allt är kul. Annars har det nog inte hänt nått mera, blev en spontan utekväll i Göteborg igår då min kompis kom hem efter att ha varit i usa 3 månader så det var så kul att träffa henne igen. Dock kom jag hem 5 i natt så hela denna dagen har varit seg men vi hade så kul så det var värt det ;) idag bar vi varit i hjo och kollat på tävlingar och kom hem nyss och ätit pizza med några i stallet, supermysigt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback