Lite uppdatering

Yankee skoddes förra veckan och känslig som han är så blev han ömfotad och vilar just nu, lite skönt för han att bara få gå och vara häst oxå faktist. Diesel har jag ridit nästan varje dag det sista och det går super, tränat mycket på att flytta framdel, bakdel osv även blivit mycket träning på skänkelvikning vilket bara går bättre och bättre. Annars har det nog inte hänt så mycket, dagarna rullar på , lite för fort dock ^^ jätte torrt ute just nu, och varje gång de står att de ska regna så kommer det 7 droppar eller så hinner dom ta bort att de ska regna. Könner man på marken så hade de behövt regna 7 dagar i sträck typ ^^ just nu så står hästarna inne och vilar i  stallet då det var så varmt ute, tänkte att jag ska strax gå ut och borsta yankee. Gabbi kommer och tider på diesel idag så jag har en rätt lugn dag då yanks vilar. Tänkte att jag skulle tvätta bilen sen innan ikväll då vi ska på rc summer meet i frihamnen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback