Massage och ridpass

Yankee fick massage igår och det visade sig att han satt fast på höger sidan. Så vi tror att han tappade skon och känslig som han är så har han nog gått runt  och spänt sig på högersidan för redan i förgår när jag skrittade ut och stretchade så släppte mycket, så det var ju jätte skönt att hon hittade nått, så stämde ju våran teori. Även jag fick massage i stallgången ;) vaknade med jätte ont i handlederna så hon masserade dom, tänk att jag lyckades ha ont samma dag som hon skulle komma haha ^^
-------------------------------------------------------------------------
Red diesel på banan igår, har ridit på Nova bett en längre period men igår så testade jag hans tredelade tränsbett igen vilket han var nöjd med, kanske är bra att variera lite. Han gick förövrigt super bra! Red han med dressyrspö så i skänkelvikningana kunde jag peta långt bak på rumpan så att han inte tappade bakdelen. Är verkligen så nöjd med honom. Idag är tanken att jag ska skritta ut yankee en lång stund i skogen och sedan stretcha igenom honom och rids ut diesel så han gått mycket på banan de senaste dagarna. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback