Fredag 22 januari

Tjo, inte haft nått jätte kul o skriva direkt så skriver lite om de senaste dagarna nu istället. Har ridit yankee i ridhuset nu 3-4 gånger. Första gångerna gick jätte bra med tanke på att vi har tagit det lugnt det sista och det varit mycket vilodagar. Sedan senast vi var där så va han jätte stel i hela höger sidan, tog de lite lugnt den dagen och bara kontraställde och gjorde lite gymnastik övningar med han. Gick faktist rätt bra, han gjorde så bra han kunde. I förrgår red jag han lite på banan barbacka i bara täcke och travade han massor så han fick röra sig lite. Redan då kändes högersidan lite bättre faktist. Igår så vilade han pågrund av att det var så extremt kallt, idag så får vi se ifall jag rider eller inte, inte bestämt mig en.
Ikväll vid 20:00 nångång så blir det iallafall bowling för min del haha, är verkligen urkass på att bowla ^^
Iskörning i Lidköping förra helgen. Tog lite kort när min kille o min bror körde :p










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback