Helgen osv

Hallo! Sjukt längesedan jag skrev nu men jaja..
 De senaste dagarna har varit jätte nice, vädret är ju otroligt! Sommaren har verkligen attackerat nu. 
Fyllde år i lördags så i fredags hade vi typ kalas med släckt och lite mer folk och efter det så åkte jag o Marcus in till Alingsås och träffade några av mina kompisar på kvällen. I lördags så skrittade jag ut yankee utan sadel i grimma i skogen medans Marcus gick med sally, på kvällen så hade dom överrasknings fest för mig men min kära Marcus har inte så bra pokerface så jag listade ut de innan men det va jätte roligt! Och i söndags när bakfyllan hade laggt sig så red jag yankee på banan och efter det så skulle mamma och pappa bada med våra hundar så jag och Marcus gick med också så badade jag med min ponny Ashley, han simmade tillomed, jätte mysigt! 
 och sedan efter det sä åkte vi in till Alingsås och åt glass och kollade på grisar och får och sånnt i en park.

Så jag har haft en grym helg! Idag har jag bara 2 lektioner så just nu har jag lunch och sitter o väntar på nästa som är svenska och sedan slutar vi :) här är lite blandade bilder från helgen :) 











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback