Helgen

Då var det tydligen redan måndag igen, hur kan tiden gå så fort? Fattar inte. I torsdags kom iallafall Daniel och så fick yankee akupunktur behandling. Brukar göra det tidig vår och nån gång på hösten bara för att checka av så allt är ok. Så han vilade torsdag och fredag, även diesel fick vila fredag då jag och Marcus skulle hem till han och käka middag. På lördagen red jag yankee på banan, skrittade och travade fram honom med träns sedan så red jag resten utan. Gick jätte bra! Verkade som att han tyckte att det var kul oxå. Efter det så hoppade jag diesel utan träns oxå haha, har bara skrittat och joggat hobom utan sadel och träns men aldrig galopperat och absolut aldrig hoppat hahah men det gick det med. Han är värdens bästa häst, ställer upp på precis allt! Söndag så skrittade jag ut yankee med tre andra från stallet, det uppskattade han verkligen. Efter det så hoppade jag diesel utan träns igen och så var Ulrika med och tog kort. Sen åkte jag och Marcus till allum resten av eftermiddagen då vi inte hade nått bättre för oss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback