söndag igen

Jaha då var ännu en helg slut.. Känns som tiden bara går fortare och fortare..
Har varit en väldigt lugn helg för min del, i fredags kväll så åkte vi hem till marcus och sov där så att han kunde grejja klart vinterbilen på löradgen. När han var klar med den så åkte vi hem till mig och så red vi ut på yankee och diesel. Marcus har ju inte ridit så många gånger men trots att diesel är väldigt pigg så är han värdens snällaste oxp så det gick jätte bra. Efter det så åkte vi hem till hans kompis och spelade spel typ.
 
Ida så red jag diesel på banan, blev ett trail pass utan sadel och träns, film kommer ;) han skötte sig jätte bra iallafall! Man kan verkligen göra allt med den hästen. Sedan grejjade jag med ashley på banan oxå, blev en blandning mellan trick träning och trail träning haha. Sedan till sist så red jag ut yankee en sväng barbacka i skogen, super mysigt men väldigt kallt.. Känns verkligen att vintern är påväg. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback