Min sista dag på mitt sista sommarlov

Idag är alltså min sista dag på mitt sista sommarlov. Hur sjukt? Fattar inte änns själv att jag börjar trean på gymnasiet i morron. Fortfarande när någon berättar om nån och säger att han eller hon är 18 år så tänker jag att dom är mycket äldre än vad jag själv är. Tankar om skolan då, tycker det ska bli skönt med rutiner igen och tycker faktiskt det ska bli rätt kul. Iallafall just nu när det fortfarande är ljust på kvällarna osv. Det värsta med skolan är att inte hinna med att göra nått på eftermiddagen innan det blir mörkt. Så basically har jag inget emot skolan, det är mest det faktum att det tar upp min tid jag har emot haha.
Jag är iallafall hemma igen från min "semester" i lördags var jag hemma en sväng och red yankee och hämtade upp en kill kompis innan vi åkte emot en regnig sommarlandsträff och direkt därifrån tillbax till flatön. Hela söndagen var vi ute med båten i princip, jag åkte ring bakom och vi fiskade. Fick 6 fiskar men släppte tillbax alla då dom var så små. På måndagen så brände vi upp till smögen och spenderade dagen där innan vi åkte hem igen. Har haft sååå tur me vädret, bara första kvällen  det regnade. Marcus började jobbet idag igen och i morron börjat jag skolan, back to normal. Hade såklart med mig kameran varje dag så bilder kommer ;)


Idag så skrittade jag ut diesel barbacka i morse och sedan hade jag körlektion, mamma hämtade mig vid terminalen där jag mötte upp Gabbi och så åkte vi hem och red tillsammans. Yankee som vilat från och till i en vecka gick super! Red en lugnt pass och bara kände igenom honom och han kändes såååå bra! Har även ev planer på att åka och tävla näst nästa helg, åker bara upp lördagen och rider 2 klasser på morgonen då mamma och pappa är i USA så jag egentligen passar gården. 


evelina

fin hästen va :D

2017-08-16 / 07:47:37
URL: http://www.nouw.com/ackmark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback